söndag 29 januari 2012

Vinterpromenad

Maken och jag tar oss ut från soffvärmen till kylan. Solen skiner och värmer och kanske kan några fräknar fastna på mina kinder....
Inne väntar glögg, för att värma oss.
Nu är det skidor på TV, stickning av min sjal och glöggdrickning som gäller.
En skön solig söndag, som såväl behövs...
Ska till distriktssköterskan i morgon och kolla blodtrycket, som jag tror är bättre än i somras. Jag har ju klarat av kravet på 20 *30 minuter, även om hon sa att det var frivilligt. Men frivilligt fungerar inte på mig, det är "måste" som ska till, om det ska ske något. Och det har det gjort nu.

Är lite sur på min blogg-app, jag kan inte blogga från telefonen, som jag brukar....

1 kommentar:

Monica Hansen sa...

Hoppas trycket är bra, jag har börjat matblogga igen, titta gärna förbi,

Monica, Göteborg