onsdag 17 november 2010

Stickat och virkat 2010

Detta har jag stickat och virkat hittills 2010
Rosa halsduk i kidmohair
Jultofflor till sonen
Lila Medea-sjal
Svart Alaska-mössa
Tovade tofflor
Lång halsduk
Lila sjal
Randig yllemössa
Grön yllemössa
Vit yllemössa
En mössa till
Tre yllemössor
Rosa kidmohair-sjal
Karin-kurbitsmössa
Nostalgi-mössa
Tofsmössa
Lingon/lime-mössa
Virkad lila mössa
Väntrumshalsduk
Limefärgad linsjal
Harriet-sockor
Grön herrmössa
Sned halsduk
Lila merinokofta
Stor krage
Ett par muddar till
Kråksparks enkla muddar
Cerise slät Harunisjal
Lila citronsjal
Virkad höstsjal
Egenfärgad sjal
Lila Pimpelliese sjal
Glassig sjal
Blå Harunisjal
Gipsvita värmare
Virkad väska med afrikanska blommor
Pimpelliese-sjal
Lila tunika
Annis-sjal
Livia klänning
Blå Baktussjal
Lila Björnbärskofta
Brunmelerad silkesjal
Grön Tunika
Blå strumpor
Ännu en blå baktus
Papegojsjal
Grön Citron
Rosa Baktus
Blå baktus
Mosters spetssjal
Odd mama-kappa
Virkad sjal i velourgarn
Blonde, marsmånadsvärmare
Lila sjal
OS-mössan
Löskrage
En röd mössa till
Röd mössa
Stor krage
Vårhalsduk
Virkat mobilfodral
Augustavärmare
Benvärmare
Medeas sjal
Svart halsduk
Virkad sjal
Hätta och sockor
2 par muddar
2 lurviga halsdukar
Dragspelsbasker
Halsduk i långhårig mohair
Bruna son-strumpor
Side slip cloche
Pälsgarnshalsduk

5 kommentarer:

4U2 sa...

Inte mer?

Birgitta sa...

Vilken imponerande flit!

Hugomamma sa...

På ett svarar jag: Nej.
På två svarar jag:Tack!

Maria sa...

Du är ju fantastisk! Vilket jobb! Jag måste kolla vad jag gjort i år. Undra hur lång min lista blir?

Smycka sa...

Säger bara WOW! Igen! =oO