fredag 5 november 2010

En solig halvdag

Jag hade lunchdate med väninna och hennes son vid Skanstull. En god ceasarsallad utan krutonger blev min räddning. Jag är inte van vid att äta sen lunch, som idag. Men då arbetet slutar kl. 12, så får man äta efter det.
En solig promenad på söder till pendeltåget gick visserligen ganska fort men inte rakt.
Nej, jag drack inte vin till lunchen, men jag gick in i en hel del affärer på vägen till tåget.
Det är inte min vanliga promenadväg...Provade t om en vinterjacka...
Maken och sonen plockade upp mig i Årstaberg för inhandling av fredagsmat.
Nu ska jag och maken gå ut och gå/fota. Det är inte jag som ska fota....

Här är den tröjan som jag troligtvis kommer att påbörja inom en väääldigt snar framtid.
Visst är den häftig!

Nu är det utegång innan solen går ner om en halvtimme....eller så.

Inga kommentarer: