måndag 29 november 2010

Present i tunnelbanan

När man springer från tunnelbanan till pendeltåget är det massor av människor som man ska försöka ta sig förbi.
Ibland är det extra svårt.
Som idag.
De stod i den nedre hallen och delade ut Flora-margarinpaket.
Och då var det nästan omöjligt att ta sig förbi. Det var nog nästan enklare att ta sig mot stormens öga, själva utdelningen, för att sen ta sig vidare.
Nu var det inte jättebråttom till tåget, så det gjorde inget. Men andra dagar är det inte roligt med sådana stoppklossar.
Jag har inte köpt något Flora-paket, sen det kom tillbaka. Men jag vet att Lars Wallin har designat själva kartongen eller paketet.
Annars har jag mest snorat i helgen. Och så stickade jag en sjal igår, som ska skickas till väninna i norr.
Jag kan visa den när födelsedagen inträffat.

3 kommentarer:

Smycka sa...

Klart du måste ha en Flora designad av Lars Wallin!!! *skrattar* Det var det första jag köpte när jag såg att den kommit tillbaka! *hahaha*

4U2 sa...

Tog du ingen? Fint lock var det.

Hugomamma sa...

Det är ju den jag tog som du ser...