lördag 30 januari 2010

Inte så bra

Vaknade i morse med världens huvudvärk.
Gick ner och satte mig i soffan, för det kändes bättre...Tills jag kräktes av värken...
Har fått i mig mat, så det är ingen magsjuka, som tur är, men jag känner mig matt.
Har mest sovit hela förmiddagen...
Min bok är så spännande så här i slutet, så jag känner att jag bara vill läsa.
Men så spelade jag in Antikrundan från i torsdags, som jag också vill se och då passar det bättre med benvärmsstickning.
Här är sonens halsduk från i torsdags, förresten...
Den gjorde gott, sa sonen som hade den till skolan i snöstormen igår.
Även maken skulle haft en ordentlig halsduk, när hans tåg också slutade att gå enligt någon tidtabell. En utryckning till Älvsjö besparade honom en timmes restid till och då återstår det bara 2 hållplatser innan han är framme...Ingen bra vecka för kollektivtrafiken i Stockholmsområdet.

2 kommentarer:

maja sa...

Huvudvärk är inte kul :C verkar som om du haft ett migränanfall. Hoppas det går över fort.
Ta det bara lungt nu så du blir pigg igen.

Monica Hansen sa...

Fin halsduk!