lördag 9 oktober 2010

Så, då var det avklarat

Vi stannade i en timme och fyrtio minuter. Sen ledsnade killarna...Men jag var inte ledsen för att komma från Tom Tit innan den befarade tiden som jag hade budgeterat med...Flera timmar...! Huvva!
En fika hanns med innan hemfärd.
 
Handlade mackor på Subway till alla, utom till mig som är mätt efter två baljor te...Vi ska dessutom till stan och äta middag i kväll.
Jag stickade klart min storkrage i ett garn som jag köpte när Maja och jag var i Gamla stan och klappade garn i somras.
Jag la upp 100 maskor med stickor 6.5. Sen stickade jag så långt som två nystan räckte.
Känner mig nöjd. Den kommer att passa att ha till jackan istället för en sjal. Lika snygg inne till en svart tröja. Att sen garnet kostade 25 kr/nystanet gör det hela inte sämre.

2 kommentarer:

maja sa...

nice! den blir skön i höst och vinter :)

Hugomamma sa...

Det tror jag med. Och jag kan göra en till...för jag har två nystan kvar.