torsdag 17 maj 2012

Helgdag-fixardag




Vaknade av sopbilen 6.07.
Det är helg.
En vanlig dag hade jag suttit på tåget till jobbet.
Glad att få sova någon ynka timme mer, men hade gärna vaknat liite senare.
Maken ville följa med på morgonpromenad, 40 minuter senare är vi hemma igen och ägg kokas till frukostmackan.
Nyhetsmorgon med Jenny och Steffo, mina favoriter, och en kopp te.
Bra start på en lång helg.
När jag slöade till fick maken mig att tvätta 4 köksfönster och två rumsfönster. Ett par gardiner uppsatta i mitt rum. Köket får vänta på sin gardin tills maken kan hjälpa mig med uppsättningen. 7 meter gardin är lång gardin.
Gårdagens grillning var väldigt trevlig! Prat, skratt och god mat och dryck är ett bra recept på en lyckad tillställning.
Ovan ses min klänning. Det är en bit kvar, men jag har inte bråttom.
God fortsättning!

Inga kommentarer: