måndag 20 augusti 2012

Ny bok

Jag har börjat läsa [buzz], av Anders de la Motte.
En lite annorlunda deckare, vad jag hunnit upptäcka på väg till jobbet i morse.
Det är tydligen den andra delen av samme författare och personer, men jag tror att det går bra. Annars får jag leta efter den första delen....
Jag klickade precis hem den första delen, så jag kanske ska vänta med denna...Oj, så det kan bli...
Nåja, jag återkommer om denna bok vid senare tillfälle.
Jag har kommit en bit på spetsen på Pytten, som startades igår. Har nog bara ett par löv kvar...
Jag gillar den redan, undrar om jag då kommer att ha på mig den eller om den kommer att dela samma fåtölj som de andra?
Vidare har jag provat en höstjacka, på H&M idag. Kanske ska köpa en....
Funderar på vilka sjalar och eventuella mössor man kan ha eller om jag "måste" fixa nya???
Och väska? Kan man ha en svart eller måste jag leta efter en brun i lagret i källaren? Finns det en brun?
Den satt skönt, så kanske ska mina födelsedagspengar gå dit.

Inga kommentarer: