söndag 7 oktober 2012

Oj, vad trevligt vi haft!




Igår kväll var det först mingel med vin och snittar. Åt inte så många snittar men vinet var gott.



Förrätt med rökt lax och löjrom.



Kalvfilé med potatis och rödbetskaka.



Och lite sött efteråt... Som jag bara smakade på.
Efter maten spelade Sara Varga, men då låg Muminmamma och jag och pratade i sängen...



Här är alla presenterna som fanns på rummet, men den turkosa sjalen är bytt mot limefärgad.



Idag tog vi promenad mellan föreläsningar om Rosen-serien



Och Mia Törnblom.



Det var härlig energi när hon höll igång. Här visar hon sina "volanger runt magen".



Jag vann ett smycke-set från Truly me med ring och örhängen. Jättesnyggt!!!
Nu är jag hemma hos familjen trött men lycklig. Det kommer fler sådana här event och troligtvis kommer jag åka på nåt mer.



Här är min förra blogg...

2 kommentarer:

Muminmamman sa...

Ser fram emot din läsarträff!

Hugomamma sa...

Du kom ju inte på den senaste...
Tomma ord!