fredag 15 augusti 2014

Jobbig jobbvecka

I måndags tog den slut, semestern.
I måndags ställde jag klockan, och kom med ett tidigare tåg och var på jobbet 6.15... Konstigt.
Jag hade på mig min nya stickade klänning, för att göra mig lite glad.


När jag kom hem drog jag på mig träningskläder och gick ut och powerwalkade.
Efter middagen började jag sticka en tröja i Insilk... Underbart garn.


En helt vanlig tisdag med fika efter jobbet med Anette på Vetekatten.


På onsdagen ville vännen Anders fika med mig på Kulturhusets tak och inte tackade jag nej...


Igår såg tröjstickningen ut så här.
Det går fort...


Och igår eftermiddag hade vi pratpromenad jag och Carina. Vi hann med väldigt mycket...


Idag är det fredag och jag lever men är trött. En hel veckas jobb är jobbigare än en hel månads semester. Och inte kom jag ihåg hur man skulle göra heller...

Inga kommentarer: