måndag 13 oktober 2014

Kunglig promenad

Lindex släppte en kollektion i samarbete med Jean Paul Gaultier.
Jag hittade en grå midjekort tröja.
10% går till Bröstcancerforskningen.


Efter tio- tolv veckor kom jag iväg och klippte mig. Jätteskönt!


Efter klippningen tog jag en tur på stan. På Biblioteksgatan hamnade jag på Ralph Laurensshoppen.
Jag gick runt och tittade när försäljaren frågade om jag ville ha kaffe eller champagne. Lätt chockad kom jag på att jag inte dricker kaffe, så jag tackade ja till ett glas champagne. Plötsligt blev det väldigt trevligt att gå i affärer...


Ingen orkade laga mat, så den lokala restaurangen fick föda oss. Oxfilépasta med rött gott vin.


Lördagen bjöd på underbart höstväder. Vi tog oss till Hagaparken.











Även hemma finns det fina färger.


Jag stickar en liten kofta till en kollegas blivande dotter. Gulligt och pilligt.






Inga kommentarer: