söndag 8 mars 2015

Vååååår

Jag fick en bok av fina Karin, Himlen finns på riktigt av Todd Burpo. Riktigt bra bok som var svår att lägga ifrån mig. Jag trodde nog inte att jag skulle gilla den men det gjorde jag. Kan rekommenderas!


Jag började veckan med fika på Vetekatten med Anette.
Vi jobbade ihop förr men hållet kontakten med fika ibland.


Vi ska åka till Oslo med sonen över Kristihimmelsfärdshelgen. Det sammanfaller med 17 maj... Ska bli kul att se det på nära håll.


I torsdags åt vi sushi och tog en promenad på lunchen. Härligt!


Igår tog jag mig till Pellis för pyjamasparty och champagneprovning med Marie och Anette.





Anna-Carin saknades då hon prioriterade fel.


Jättegod förrätt. Pulled Pork till middag, också det gott.


Idag var det Vasaloppet. Trots sen kväll satt jag där när det började klockan åtta.


Efter en promenad på förmiddagen satte vi oss på eftermiddagen på balkongen och drack rosé.


En skön avslutning på helgen.

Inga kommentarer: