lördag 24 oktober 2015

Lite allt möjligt

Det var ett tag sen...
Tiden går fort och jag hinner inte med alla sociala forum som jag är med på. Jag har funderat och funderat och kommit fram till att jag ska sluta att ha dåligt samvete för denna blogg och bara lägga ut när jag har nåt som jag känner för och när jag känner för det.
Detta betyder tyvärr ännu färre inlägg ett tag fram över. Dock så finns jag både på twitter och instagram, även där som hugomamma.
Dessa forum passar mig bra, det går lätt och snabbt att göra inlägg och behöver inte vara så långa...
Följ mig där och lämna gärna kommentarer.
Bloggen kommer att finnas kvar, för jag vet att lusten och viljan kommer tillbaka.


Men nu lite roligare; mössa och krage efter järbo 91429 i Drops Merino. Väldigt nöjd. Roligt och snabbt mönster.


Jag går en stickkurs på HV, den stora stickresan. Här är en påbörjad vante från Gotland. Tummen kommer säkert vilken dag som helst.


Vi har varit på Cabaret på Stadsteatern, maken och jag. Väldigt bra med Sarah Dawn Finer i huvudrollen.


Och så pågår ju Syfestivalen i Älvsjö.


Här är det jag kom hem med.



Vi hörs, men det kanske tar ett tag.

Inga kommentarer: