tisdag 6 maj 2014

Länge sedan sist

I kväll är det första deltävlingen i Eurovision Song Contest.
Sanna sjöng och vi håller tummarna att det ska räcka till lördagens final i första hand.
När vi handlade mat idag hittade jag belgisks jordgubbar som var väldigt goda. Istället för chips då blev det denna tallrik.


Nu är vi på upploppet. I morse kom elektrikern och kopplade in hällen. Nu saknas det bara brukbara kastruller, så ska vi nog kunna laga mat på den.


Jag hoppas på att vi kan flytta tillbaka alla kökssaker till helgen. Taket tar vi senare....
Men köksrenoveringen tar på krafterna och lägg där till nytt jobb med nya utbildningar. Det blir nog glest ett tag till här, är jag rädd...
Men sedan, ska jag ta tag i bloggen igen.

1 kommentar:

Ullfull sa...

Kul med nytt kök! Sticka Dig en vimpelgenser! Jag är nöjd med min!