söndag 21 april 2013

Utflykt




Maken och jag åker på utflykt idag.
Andra kanske åker till skogen eller en sjö eller strand eller så...
Vi åker till Bromma och där en outlet.
Monas universum, en blogg som jag följer sedan länge, har öppnat en outlet, Outlet Bromma i Svanströmshuset.



Det säljs kläder, smycken och inredningsdetaljer. Snart kommer det skor...



Jag köper en liten väska i en, för mig ny färg, vårgrönt...(inte sant!)
Ett halsband och 4 armband får också följa med hem. Samt en sak som ska bli present och inte visas innan det är dags.
Solen skiner, det är skönt på balkongen där lunchen intas, laxbaguette och rosé... Jag vet, lite tjatigt, men gott! Och säsongen har bara börjat...
Idag har vi också städat iordning uterummet, så middagen ska intas där. Även idag är det grillat.
Gott så här i början av säsongen, mindre häpet i höst. Det är så med det mesta....

Inga kommentarer: