söndag 13 april 2014

Helg



Igår åkte maken och jag till återvinningen och slängde delar av köket. Det var inte alls många som hade fått samma idé, så det gick fort.
Tillbaka till centrum och en fika på Folkets hus café. Inte heller där var det överbefolkat.
Idag skulle M och jag till Sickla för att köpa vårskor till mig. Jag tittar till mina blommor på framsidan som spruckit ut. Gult är inte fult!
Lunch måste man äta när man shoppar och för att prata ordentligt med varandra. God surdegsmacka med fetaost, rödlök och olivröra. Supergott!
De här sakerna fick följa med hem. Adidassneakers, rosa jeans och en jeansklänning. De två senare från Kapp-Ahl, där jag av en händelse hade 25% rabatt...
Hemma igen fikade maken och jag i uterummet för första gången i år, utan att frysa....
Fasters lilla kråka älskar glass, säger hans mamma. Klart! Vem gör inte det....?
16 månader gammal eller nåt åt det hållet, vet man vad man vill. Och får det...

Inga kommentarer: