onsdag 28 maj 2014

Böckernas tid är här

Sedan några dagar tillbaka har jag en ny bok i min väska, Läsarna i Broken Wheel rekommenderar, av Katarina Bivald.
Den är en väldigt trevlig och småmysig bok som även jag rekommenderar.


Igår var jag med vännen M på bokmingen, vin, snittar och bokquiz på Bagdad Café på Medelhavsmuséet i stan. Vi hade trevligt och åt och drack gott.


Några författare var där och berättade om sina böcker. Hör nedan Maria Sveland som berättar
Om son nya bok Systrar och bröder.


Här är det Carl-Johan Vallgren med sin bok Skuggpojken.


Även författarna till Kontorsninjan Lars Berge och Sven Olov Karlsson med Porslinsfasaderna var där.


Vi fick var sin bok av varje titel och signerade av de som var kvar.
Böcker och trevligt sällskap är en bra kombination för en bra kväll.
Mindre bra är att få repa upp hela kroppen på min kofta då jag har fått en rapport på fel sida om ökningarna i sidan. Grrrr!

Inga kommentarer: