tisdag 19 juli 2011

Min tur har vänt

Det är inte klokt! Jag är inne i ett turstim.
Igår skrapade jag en Trisslott med 25 kr *2, dvs 50 kronor. Den lotten skickade jag maken att byta in till nya lotter.
Hem kom han med två nya lotter och nu vann jag 75 kr på den ena...
Jag som inte brukar vinna...
Har min tur i kärlek då försvunnet?
Jag vet inte om jag tycker att det är ett bra byte för 75 kronor.
Men kanske byter maken in denna vinstlotten mot en som ger bra mycket mer...
Då kan man ju börja fundera på det....
Idag händer annars ingenting förutom grillning av mat och det står maken för, som tur är...
Men det är klart; om jag skulle vinna kunde jag ju skaffa en kock som får grilla åt mig, om nu kärleken försvann. Vilket jag ju inte hoppas!!!
Men det finns en lösning på grillproblemet, om det skulle uppstå, om jag vann en massa pengar.
Jag hoppas annars att jag kan få klart alla rutor, så att jag kan få starta den gröna mohairkoftan...Bara för att se så att garnet räcker, menar jag...

Inga kommentarer: