fredag 27 januari 2012

Nu igen

Idag sushade vi, alltså åt sushi till lunch.
Efter det skulle jag bara gå och köpa en rundsticka 4.5 80 cm lång, samma som jag försökte köpa igår, men då kom jag hem med en härva ullgarn.
Idag fick jag tag på rundstickan....
Och en del garn och annat....
Det stavas fortfarande REA. Mohairnystanen kostade bara 30 kr/styck Två av varje färg, så det räcker till något. Eller kanske en svart/vit sjal....
På väg till jobbet igen såg jag att även Mumma hade REA....
50% på halsbandet och armbandet från Baglady. Rena kapet, om ni frågar mig....
Så allt som allt har jag tjänat en massa pengar idag. Det ni! Kvinnlig ekonomi...
Nu har jag i alla fall fått tag på min rundsticka, så jag kan sticka min hjärtformade sjal.
Vantarna jag påbörjade var inte så roliga...just nu.

Inga kommentarer: