tisdag 17 april 2012

Köp många blommor

Idag släpptes årets Majblomma. Köp en eller många!
Kransen kostar 30 kronor och den enkla bara 10 kronor.
Köp!!!
Överskottet går till behövande barn i Sverige. Kanske någon som behöver glasögon kan få hjälp
eller kanske kollovistelse....
När jag kom från tåget nästan överfölls jag av säljande barn, så hem kom jag med en krans och två enkla.
Maken samlar på enkla, så han fick en och jag behåller en.
Annars kan man se mig åka tåg med ett leende på läpparna. Jag har #Adamlivepodcasten i min telefon.
Man kan bara skratta åt dem. Om man sett TV-programmet och tyckt att de är helt lösa och utan spärrar, så är det ingenting mot podcasten....
Det är väldigt svårt att hålla sig ifrån att skratta högt, när jag sitter på tåget. Jag försöker att sitta så ingen ser mig, om jag skulle glömma bort mig och börja fnittra.
Hysteriskt roligt, för det mesta.
Try it and you like it!

Inga kommentarer: