onsdag 18 april 2012

Nya projektet

Här är det nya projektet.
Nu får det vara nog med sjalar på ett tag, även om det fortfarande är kallt...
Lingarn från Kasthalls fabrik i en underbar turkos färg.
Stickor 6.5 i trä som jag fått i present för ett par år sedan, eller om det var 20...
Långa och sköna är de i alla fall.
65 maskor rätstickning med lyft maska i varje ända.
Det är tänkt att det ska läggas ut till en holkärm, om ett tag.

Idag fröjdas maken på Grill med arbetet och jag fick åka hem och laga mat till sonen, inte alls i samma klass.
Men det kanske är min tur att äta gott ute, nästa gång....
Det är ju trevligt om han kan kolla om det är bra mat, när någon annan betalar, så kan jag gå dit och veta att det är valuta för pengarna.
Så tänker jag, när jag tänker positivt.
När jag tänker som vanligt, är jag vansinnigt avundsjuk....
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: