onsdag 1 maj 2013

Vi rör på oss idag med...




6.39 kom jag ut idag... Tänk om jag kunde ta och sova länge när jag ändå är ledig!!!
Men skönt var det med sol.
Virkade klart en liten babyconverse, som jag sedan slängde.... Blev inte riktigt som jag ville ha den och orkade inte göra om eller en till...
Plockade fram en liten rundsticka 2,5 40 cm lång för ett nytt projekt som jag tänkt på innan jag köpte islandsgarnet... Jag visar senare.



Vi åkte till Taxinge slott för en fika. Det var någon bilutställning med veteranbilar.



Fina gamla amerikanare med tillhörande ägare mm.



Och en lång fikakö...
Skulle ha tagit minst en timme innan vi var framme. Gillar inte att köa så länge....




Åker istället tillbaka till Turinge och Mångfaldens hus där vi köpte fika, mycket snabbare...



Hemma och tillbaka i soffan med stickning igen.
Måste bara vila mig lite....

Inga kommentarer: