onsdag 30 oktober 2013

Sista shoppingdagen





Överallt har det pyntats till Halloween. Och nu snackar vi pynt! Megapynt!
Det är ju härifrån traditionen kommer och här vet de hur man gör. Jag kunde inte fotografera överallt, annars hade jag gjort det.
Jag åkte in till Dundrums shoppingcenter i morse.


Jag hade tid, så jag tittade i varje intressant affär. Men just här i Michael Kors-butiken handlade jag inget. Inte en väska idag.
Men väl ett par skor, en kofta, en blus, 2 pyamasar, trosor och en stickad kjol och strumpbyxor.


Lunch på Starbucks med laxsmörgås. Lite surf på telefonen när fritt wifi finns.


Några timmar senare var det dags för te och muffins. Sedan hem och sova lite middag. Men då hade jag varit igång i dryga 4,5 timmar.


Middag inhandlades i charkuteriet, lammkotletter.
Jag provpackade resväskan.
Det är tur att jag köpte en stor handväska, nu kanske allt får plats.

Inga kommentarer: