lördag 29 mars 2014

Ett slut och en början



Igår slutade jag att jobba och blev tjänstledig. Jag bjöds på god lunch av teamet. En fin blomma överräcktes till mig också. Älskar orkidéer och de verkar trivas hos mig. 

Sedan länge var det bestämt att jag skulle hem till P för att träffa A, men A var sjuk.
Jag tog mig till Posten där P jobbar och så åkte vi hem tillsammans till henne.
Vi åt och drack och pratade, som vanligt. Och så somnade jag lite i soffan till Lets dance, som vanligt.

Idag är det sol och vår. Maken och jag tog oss ner till centrum. Trevligt att titta lite i affärer... Jag hittade nya chinos, då de gamla blivit för små. Hämtade också paket med skor och väska. 

På hemvägen belönade vi oss med glass från GBs nya sortiment. Jag tog en Pandalakrits och maken Magnum jubilée. Gott med glass och sol.

Inga kommentarer: