lördag 15 mars 2014

London tur och retur





I måndags tog jag mig till Arlanda terminal 2. Brittish Airways flyger från denna lilla terminal. Men jag ska bara åka iväg. Jag stickar i väntan på avgång på Lejontämjaren.


I London väntar Bubbi på mig. Vi får väskorna, tar tunnelbanan till stan och kommer fram till vårt hotell i Bayswater.


Hungriga äter vi dietpizza och dricker ett glas rosé. Som tur var fanns det wifi.



Sedan börjar vår Londontur. Lillywhites vid Piccadilly, men inget köptes. Det var bara början...


Covent garden by night och wifi vid Apple store.


Nästa dag börjar vi på Primark. Här vilar vi ut med te och scones på Marks & Spencers.


Oxford street, där finns John Lewis med en bra och fin garnavdelning. Man kunde sitta ned och titta och lära sig kanske sticka eller virka. Fina garner också.

Inga kommentarer: