måndag 4 maj 2015

May the 4th be with you

Äntligen hinner jag och fd kollegan Anette träffas för fika på Vetekatten. Mycket att avhandla vad som hänt sen sist och vad som är på väg.


Jag påbörjade en Newsom i grått...


.... Och jag repade upp samma gråa kofta.


Och började om i grönt.


Maken och jag vinkade till kungen på hans födelsedag. Och till resten av familjen.


Sen åt vi god lunch i Gallerian.


Nästa dag, första maj, hade vi vänner över på bubbel med tilltugg. Väldigt gott och trevligt.


Jag bakade chokladbullar på lördagen, väldigt goda. Recept finns hos Fredriks fika, tidningen Land.


Den döda blomman byts ut till levande rosa. Så där, nu har vpren kommit till oss.


Och idag har jag fikat och stickat med likasinnade i stan, innan jag gick hem och åt middag med familjen.


Ha en underbar vecka.

Inga kommentarer: