lördag 4 februari 2012

Men jag behövde den...

På bilden ovan ser man mina inköp från dagens shoppingtur i Farsta.
Två Delight som ska bli en mössa.
Och en klocka.
Blå.
Med fint mönster.
Jag har ingen blå klocka med fint mönster....
Alltså behövde jag en...
Det var dessutom REA på den.
Halva priset.
De försökte sälja mig en försäkring på ett år, om stenar skulle lossna.
Mitt svar var bara: Det gör inget, jag har 73 st andra klockor hemma. Och jag skojar inte...
Först var det tyst, sen kom det:- Har du 73 klockor hemma????
Japp! Eller möjligtvis 72....
Sonen fick nya jeans, för plötsligt passar inga andra än de jeansen vi köpte i julas.
Beckham-kalsonger och Borg-kalsonger, på rea. Allt till sonen.
Hemma igen ska vi bara slappa och vila tills MELODIFESTIVALEN drar igång ikväll kl. 20.00
Som jag längtat efter detta!
Återkommer med åsikter i morgon eller på twitter.

Inga kommentarer: