lördag 25 februari 2012

Omväxlande

Det är istider i år igen i Huddinge Centrum. Den lokala konstnärsklubben, tror jag, får i uppdrag att skapa något av ett block is från Torne-älven.
Här är det Isfiske i form av en stor fisk.
Här ligger ett lejon och vaktar.
Jag tog en sväng in i bokhandeln och kollade lite på rean.
Det är väl ingen som är förvånad över att jag fick med mig något ut därifrån...
Kaffe Fasset stickar igen och Virka roliga amigurumis. Alltid roligt med lite inspirationsböcker.
Idag har vi haft nästan aprilväder. I morse och just nu var/är det sol, om än lite blek.
Det har regnat, det var snöblandat regn och det har snöat. Finns det fler vädertyper? Kanske kommer det åska och driv is också...?
Ikväll smäller det igen! Sista deltävlingen i melodifestivalen ikväll från Malmö och jag och min telefon är redo. För twitter, inte röstning...

Inga kommentarer: