fredag 6 juli 2012

Shoppingdag idag med




Idag skulle maken och jag till föräldrarna i Bålsta. Sonen vägrade åka med då shopping stod på programmet innan.
Vi åkte väl hemifrån vid 10-tiden med stopp i Stuvsta och sedan Barkarby.
Outleten har en himla massa affärer där det är REA.
Jag köpte konstigt nog bara de skor som är överst, på Vagabond.
Men jag provade jeans på Levis. De passade, men jag kommer inte att ha på mig jeans förrän till hösten och då passar de inte längre, så det blev inget köp. Men jag vet vilken modell jag ska prova då....



Lite fikasugna blev vi efter ett tag.
De frågar vilken storlek på te jag vill ha. - Liten, svarade jag. Fick en liten mugg. Vid kassan säger de - vi säljer bara mellanstorlek på te. Men vi har liten kaffe...
Idiotiskt svarade jag och tog en mellan. Men jag var arg. Jag dricker bara lite och kaffe finns i liten varför då inte te med???
Korkat!!
Föräldrabesöket var trevligt och maten god.
Sonen hade haft en skön dag i tunnelbanan.
Alla var nöjda!

Inga kommentarer: