måndag 18 mars 2013

Nej, nu får det vara nog!


Det är mars!
Mars är en vårmånad. Vem / vad är det som inte förstår?!
DET SKA INTE SNÖA MER!
Slut! Stopp!
Det är både kallt och blåser småspik.
Jag är så trött på det här!!!
Den som vill ha vinter, kan snart åka till södra halvklotet...
En fördel, om man nu ska tänka positivt, är att man kan sitta inne, bränna ljus och sticka varma saker.
Men annars finns det inte så mycket bra...
Dessutom har jag sår i gommen.



Jag har varit så vansinnigt sugen på lakrits. Gärna supersalt...
Efter ett stort antal patroner och en annan sort, extra salta tabletter, så känner jag av skavsår i munnen, gommen närmare bestämt.
Nåja, det kanske jag får ta och kanske kanske ska låta bli fler, på ett tag. Sansa mig lite....
Nu ska här stickas lite fiskfjäll igen.

Inga kommentarer: