lördag 9 mars 2013

Snart är det dags




Jag sov länge i morse. Jag var liiite trött efter gårdagens Pellisträff.
Hemma strax efter tolv.
Som en isbit kröp jag ner till makens som innan dess sov gott.
Sedan somnade i alla fall jag gott, vet inte om maken somnade om...
Det ÄR mysigt att se på Nyhetsmorgon tillsammans i sängen med maken. Annars brukar jag smyga ner till nedervåningen.
Lite slö befinner jag mig mest i soffan. Jag tog fram en sticka och började med ärmen. Kanske blir den klar ikväll när vi ändå ska se vem som ska ner till Malmö i maj.
Efter Emil Jönssons vinst i sprint tog vi oss ut på promenad i det som var sol när TVn var på. När vi skulle ut var det mindre sol. Och kallt. Och halt på sina ställen. Men det var skönt.
Nu laddar vi för kvällens final, som sagt. Vem ska vinna? Vojne vojne....

Inga kommentarer: