tisdag 1 oktober 2013

Smått och mycket




Idag har senaste numret av Miniatyrvärlden dykt ner i min postlåda.
Det utkommer tre nummer per år och fast jag har lagt det mesta med miniatyrer på hyllan, så är det en fröjd att öppna det nya numret.
Jag har fortfarande inte öppnat det...
Jag läser och ger det till min ömma moder som fortfarande är i farten med dockskåpen.
Jag lägger all ledig tid på min stash.



Jag har hittills lagt in 214 olika garner på ravelry.com.
Då har jag bara lagt in de fyra första lådorna samt extralådan...
Det är två knökfulla lådor kvar...
Det som är bra, är att i de sista lådorna är det flera nystan av samma färg och sort.
Man kan se en tydlig övervikt för grönt. Oj, vilken överraskning!!!
Det kanske kommer hem lite till för en lokal garnaffär ska upphöra.


Inga kommentarer: