fredag 11 juli 2014

Ledig tid

Äntligen semester!
Sov till strax innan 6.30, alltså sovmorgon. Normalt sitter jag på jobbet vid den tiden....
Drack lite juice, la i en tvätt och gick ut och gick. Snabbt.


Jag gick till Gömmaren och tog årets första/morgon/nakendopp.
Det var uppfriskande efter promenaden men inte isande kallt.


Hemma blommar min fina rosbuske. Trodde nog inte att jag skulle få den till det när jag klippte ned den i våras.


Igår, sista dagen på jobbet hade jag på mig ny klänning och nya skor. Båda lika bra. Klänning från HM och skor Tamaris.


Nu när det varit varmt har det varit trevligt att träffa vänner ute och äta och sticka. Marie och jag träffades i Kungsan i tisdags för prat och stickning. Nu hade båda stickningar som krävde koncentration så vi pratade inte så mycket.....


Och i onsdags hade jag date med min älskade make, också i Kungsan, men nu åt vi sushi... Gott!


Nu ska jag sticka klart mysteriesjalen. Jag har bara 24 varv och sista delen kvar. Den är rolig men nu är det dags för annat. Vad annat är vet jag inte just nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du får trevlig semester!Kram T