fredag 2 januari 2015

Gott slut och gott nytt

En av de bästa av årets julklappar, en rosa plyschdress, av maken.


Det var kallt i jul. Vi tog oss ut för att se sol och snö.


Men mest satt jag i soffan och stickade på koftan Siri...


Jag klickade hem några böcker som kom i mellandagarna.


Vi tog oss en tur till Barkarby outlet och köpte en Tommy Hilfigerväska och ett par rosa Odd Mollyjeans.


På min cityshoppingtur köpte jag en väska på Michael Korsbutiken.


Och en nyårsblåsa på Kapp Ahl.
Nyår firades i Karlstad hos vänner.


God mat med gott vin slutade året.


Sonen var med men åkte hem på nyårsdagen.


Men maken var med hela tiden.


Idag åkte vi hem. Vi shoppade lite i Bergvik och i staden. På hemvägen svängde vi in hos Granhammar. Hela bilen luktar gödsel, för jag trampade i det som ligger på mattan... Men det var det värt.


Här placerade jag maken när jag och Karin letade garn som passar min nya rosa väska....


Bild på garnerna kommer senare.
Äntligen hemma igen.
Men vad har hänt när vi var borta???



2 kommentarer:

Smycka sa...

God fortsättning! =o)

Hugomamma sa...

Det samma till dig!