lördag 4 augusti 2012

Gårdagens gåvor


Gårdagens födelsedagskalas blev väldigt trevligt. Här äts det tårta, bulle och kakor. Jag höll mig till liten bit tårta. "Göd din omgivning, så verkar du själv mycket smalare"....



Av föräldrarna fick jag poncho i ylle i höstens färg, lila. Det är alltid min höstfärg...



Av sonen fick jag nagellack som får mönster av magnet i läcker grön/ petroliumfärg.



Av make ska jag få välja en onepiece, som jag tjatat om ett bra tag. Ska dock ej bäras offentligt, var ej rädda...
Kanske får jag något på Victorias secret i New York i höst????


Av bror och svägerska kom det 500 g grönt ullgarn samt 1 kg grått från Estland. "Räcker det till vantar, tror du?" Nja, vantar till ett helt kompani, kanske.
Svärfar förärade mig ett presentkort på H&M. Passar bra när garderoben ska fyllas till hösten.
Tack alla för gratulationerna som kom igår och idag.
Förresten, tomten ångrade sig igår, han hoppade ner i en påse som kanske är framme i Göteborg nu..

Inga kommentarer: