måndag 27 augusti 2012

Oväntade besök




Nu är den blockad och klar, Pyttipannan jag stickade förra veckan.
Stickor 4.5 rundsticka och tvåtrådigt ullgarn. Mönster hos Garnomera.
Jag tror att jag kommer att använda den till min nya svarta höstjacka.

Jag kollade igår var mina besökare kom ifrån, dels vilka städer och hur de hittat min blogg.
Till min stora förvåning kom en hel drös från Facebook till samma inlägg, från 23 augusti 2011,
mycket färg, alltså ett år gammalt.
Till slut skrev jag en fråga om hur det kom sig att så många kom till samma inlägg samtidigt, och att jag ville ha kommentar om detta.
Till min ännu större förvåning kom det fram att "jag hade lagt en länk på stickcaféet på Facebook om vad jag stickar nu". Bara det att jag inte är medlem på Facebook och alltså inte kan länka där....
Någon på Facebook säger alltså att den stickar min sjal från 2011, och dessutom länkar till min blogg.
Hmmm, vet inte vad jag ska säga.
Det är jättetrevligt att få besök, men jag vet inte om jag gillar att någon annan säger sig sticka min sjal. Om det nu är så det är...
Du som länkat på Facebook, kanske kan säga hur det är.
Alla är välkomna och titta på vad JAG stickar.

Inga kommentarer: