tisdag 13 januari 2009

Hällösa strumpor

Posted by Picasa


Eftersom det inte händer så mycket spännande så har jag börjat att prenumerera på garn och mönster från Galen i garn

Man får hem garn och mönster i början av varje månad. Ibland kan man få välja färg....Denna gången var det hällösa strumpor med alpacka-garn från artesano som kom. Underbart mjukt garn, men det är handtvätt och det kanske inte är så kul med strumpor....Men jag har lovat att jag ska fälja mönster och göra det tänkta med garnet. Får se om jag klarar det.

3 kommentarer:

Agneta sa...

Den sockklubben har jag också funderat på ett tag. försöker hålla mig;-)

Trevlig blogg du har

Unknown sa...

Kul att du gillar månadens mönster!

Hugomamma sa...

Det är spännande att inte veta vad man ska sticka och garnet är jättefint!