fredag 4 maj 2012

Jag har

Varit på garnrea och handlat lite, se ovan.....
Fast det är ju inget att skämmas för, så jag säger väl som det är; Jag har varit på garnrea och handlat lite.
Fast de blåa nystanen är inte blåa utan lavendellila.
Jag har ingen jätteplan för vad det ska bli men rea är roligt.
Kanske sticka en kofta som var med i senaste M by M, med lite roliga rutor och ränder. Men det får man se efteråt vad det blev.
Här är det i alla fall Merino Extra Fine från Drops som just nu har 30 % rea på alla sina ullgarner.

Jag har inte kommit någon vart med det syrenlila bomullsgarnet från igår. Jag provvirkade en lapp, för ovanlighetens skull. Men nu vet jag inte om jag ska virka eller sticka i garnet.
Lägger mig nog i soffan och killar mig i naveln och funderar....

Ha en trevlig afton

Inga kommentarer: