torsdag 3 januari 2013

Det var la redigt!

I morse vaknade jag av makens väckarklocka. Det finns en i familjen som jobbar nämligen...
Även jag gick upp, fast lite efter maken.
Jag tog bara på mig pyjamasbyxor och tröja, samt skor och jacka. Skrapade bilen då det var frost ute.
06.35 låg jag i simbassängen och simmade lite lugnt.
Hemma igen 07.15 och redo för frukost.
Tvättat lite, men annars tagit det lugnt och läst ut boken jag påbörjade igår. Känns bra.



Igår pärlade jag lite, eftersom jag skulle försöka ta det lugnt med stickningen.



Ett armband blev klart medan jag lyssnade till Stickpodden.



Jag började också med ett halsband, men då tog suget slut.
Det får bli en annan dag...
Sonen och jag har precis kommit hem efter att ha handlat mat. Sonen ska ha kalas för kompisarna ikväll. Tacos, chips och en massa godis.
Maken och jag tillbringar kvällen på översta våningen.
6 st fjortisar ska äta och kolla film. Whish me good luck!

Inga kommentarer: