tisdag 17 september 2013

Trevligheter





Igår hade kollega med sig plommon i en kasse till jobbet.
Någon timme efter öppnandet av kassen hittar jag en liten snigel på golvet.
Jag tar med den ut och lägger den i en buske. Hen var jättesöt!


Efter jobbet träffar jag vännen A som ska bjuda mig på födelsedagsfika. Vi är på Vete-katten. Jag har gränser i min mage för hur mycket jag kan äta. Det har inte A. Trevligt att träffas trots att det blir så sällan nu för tiden....


Så här långt har jag kommit med min teststickning av sjalen. Drygt 200 maskor. Nu är det bara resten kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan svejsan!

Jag skriver här i stället för på Instagram, jobbigt att skriva mycket där...;)

Har tydligen råkat radera din mailadress, vilket är himla konstigt, trodde att jag hade sparat den på min mail!:(

Hoppas att allt är bra med dig, det är alltid så kul att följa dig på Instagram!

Vi har ju nämnt lite om det här med att ses, det vill jag jättegärna göra!
Tyvärr har jag inte så mycket ork just nu, har mycket ont och så. Jag är sjukpensionär pga av en superdålig rygg och lite annat smått och gott.

Hoppas att du tycker att det är ok att jag kontaktar dig på detta vis...

Vill helst inte prata om alla mina sjukdomar och besvär, men här är det ju ingen som vet vem jag är eller följer mig på Instagram.

Jag har lite uppbokat här i Höst, bla till Syfestivalen. Vet ej vilken dag vi ska åka, men så snart jag vet säger jag till ifall du ska dit också!

Hör gärna av dig på mailen om du vill och ha det så bra!

Mvh
Malin
malla.ms@hotmail.com