onsdag 12 oktober 2011

Lite längre

Jag sitter och stickar när jag ser på TV.
I detta fallet måste man kunna räkna 5ans tabell, dvs fem, tio, femton...Det är då man ska vända och sticka tillbaka.
För det mesta fungerar det bra, men ibland måste man titta på vad man gjort. Ibland måste man göra om och göra rätt.
Det är inte alltid så roligt, men det måste göras.
Men jag gillar i alla fall min blivande halsduk. Den rullar sig, för att det är så många fler varv i ytterkanterna och det gillar jag.
Kanske är det den halsduken som ska få följa med till Göteborg nästa vecka...Eller ska jag påbörja något nytt???
Jag har små funderingar om kanske något nytt. Kanske något virkat. Kanske något melerat garn.
Den som lever får se.
26 längder idag också. Och då var jag inte ens arg...Kanske ska bli lite arg igen och ta 30 jämt....?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå du! Kolla in bubbis-bubbis.blogspot.com

Hugomamma sa...

Äntligen, Bubbi! Inte en dag för tidigt...Vi ses nästa vecka!