onsdag 26 oktober 2011

Lite mord igen

Egentligen påbörjades denna bok, Scarpetta, av Patricia Cornwell, förra veckan, lagom till konferensen...Men jag har inte kommit så långt.
Jag får liksom inte ro med boken, så där så jag slukar den. Men det kan fortfarande komma...
Jag har läst flera böcker i samma serie, så jag vet att de brukar vara bra.
Så det är väl bara att öppna boken på tåget och läsa. Men jag har varit lite trött både på morgonen och på kvällen, så det är väl därför det inte blivit så mycket läst...
Nu har jag också virkat klart den där saken man ska sno runt halsen, dock inte för hårt...
Jag ska bara blöta upp den och hänga ut, så den inte korvar sig så mycket.
Kanske kan det komma en bild inom några dagar. Inte i morgon, då ska jag kolla Inca-guld i bergrum, men kanske på fredag...

Inga kommentarer: