måndag 31 december 2012

Nu är det snart slut




Dagens glitterstövel finns hemma hos oss idag.
Hittade dem på rea i Skärholmen.
Vi var en sväng dit eftersom våra vänner så gärna ville shoppa.
Jag sa att jag absolut inte ville det, shoppa, men blev mer eller mindre tvingad. (Läs mindre!)
Jag började med att köpa en svart kavaj, i ett försök att se vuxen ut.
Jag har tidigare haft svårt att hitta kavajer som passar, då armarna varit för korta i förhållande till ärmarna... Men den här satt perfekt. Och trots att det bara var 100 kr nedsatt pris köpte jag den. Mot mina principer om minst 30% eller mer i rea. Men flexibel som jag är så...
Sonen fick ny hood också, istället för den vi köpte i New York, som han skänkte till Stadsmissionen.
Nu ska vi vila lite, så vi är vakna till midnatt, för en gångs skull...
Sedan väntar en massa god mat och dryck.
Gott Nytt År igen till er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack detsamma! Kramis Bubbuos

Anonym sa...

Gott Nytt År kära Helen! Kram T

maja sa...

Gott nytt år på dig.:)