lördag 16 mars 2013

Härlig vårpromenad

I morse när de andra fortfarande sov, läste jag några bloggar.
På Kamolinis blogg såg jag att hon hade knappat hem stickböcker från adlibris.
Peppad letar jag fram inloggningsuppgifterna och sätter igång knappandet. Det slutar med fem böcker... Fortfarande pågår bokrean, så det blev inte så dyrt.
Väninnan M och jag har inte setts på ett bra tag, sedan vår make up-kurs i Bromma blocks.
Idag träffas vi för promenad och fika i nämnd ordning.



Det är inte så här jag vill se snö.
Jag vill inte se någon snö alls, så här sent på säsongen.
Vi går och pratar i en timme. Sedan fika på nya fiket Knåpa fik & butik.



Carina har fortfarande garn, fast inte så mycket. Däremot berättade hon att hon tagit in isländskt garn Loppi, einband.(eller vad det nu heter...)



Det är ett mysigt fik, med hemmagjorda mackor. Billigt också!
Vi pratar vidare och fikar. När vi är klara fortsätter vi till affären vägg i vägg.
Av en händelse, hittar jag en fin sommarklänning för 100 kronor. Rena fyndet! Jag tjänade 729 kronor på ett bräde....
Vad ska jag göra med alla pengarna?

Inga kommentarer: