torsdag 14 mars 2013

Inte bara jag har hobby




Sonen har köpt lego från Holland.
Han bygger ihop Batcave samtidigt som han tar en bild.
Bild efter bild blir sedan en film som han ska lägga upp på youtube.
Han tar god tid på sig. Och god plats.
Vi äter frukost och middag vid ett litet hörn av matbordet. Idag var inte maken hemma vid middagen, vilket var tur, för han skulle inte ha fått plats....
Sonen har gjort liknande filmer tidigare och har sina prenumeranter. Han älskar att göra detta.
Det ligger väl i generna, att pilla och bygga och jag får väl ta på mig det mesta, med mina dockskåp, stickningar och smyckestillverkning.
Men om han håller på med lego, gör han inget dumt, eller annat...som t ex att bädda sängen eller liknande...
Själv tar jag det lugnt med nästa projekt.

Inga kommentarer: