måndag 10 maj 2010

Exklusiv spetsgarnsklubb

Idag kan man säga att det är onsdag, fast det är måndag. Det är bara två dagar kvar tills det är helg igen...Precis vad jag kan klara av.
Känner mig jättetrött och har vilat lite i soffan...Somnade av en händelse...
Igår var jag inne på en av de bloggar som jag följer regelbundet, Eva i Stäket.
Hon har startat en "Exklusiv spetsgarnsklubb". Man får hemskickat fina, exklusiva garner i juni, juli och augusti tillsammans med mönsterförslag. Det finns olika färgställningar som man får bestämma vid beställandet.
Jag kände att det var dags att unna sig nåt, så jag beställde igår och går nu och längtar efter att juni ska komma, nu, snart!
Varför är det så kallt? Jag trodde att det var den 10e maj och då borde det la vara varmare. Det brukar vara en värmebölja nu, innan skolavslutningen och så blir det kallare lagom till den. Kanske blir det tvärtom i år, att det är kallt nu och varmare när skolan slutar. Jag vill ha värme!!!

Inga kommentarer: