måndag 3 maj 2010

Tröttsamt

Idag pallrade jag mig upp klockan 5.15.
Inte för skojs skull, utan för att jag idag skulle tillbaka till jobbet.
Vägen dit var lite skakig, men jag kom rätt.

Jag kände att jag inte orkade med hela dagen, så jag gick hem och la mig i soffan och sov ett tag. Har man inte jobbat på två veckor, så orkar man inte lika mycket som vanligt.

Det som retade mig var att jag inte orkade besöka närmaste garnaffär med drops-garner. De har REA på utvalda sorter med 30 %. Det är ju hur billigt som helst.
Jag satt och kände efter vad jag behövde komplettera min "lilla" garnsamling med...Lite alpacka-garn är aldrig fel, varken på sommaren eller vintern.
I morgon ska jag försöka besöka en garnaffär nära mig, eller i Gamla stan.

Men igår när jag satt i soffan och såg på Humorgalan, så påbörjade jag nåt grönt...Bild kommer senare.

Nu ska jag vila på maten.

Inga kommentarer: