onsdag 2 juni 2010

Hemma igen

Hemma igen efter 2 dagars kurs i Sigtuna, Hotell Kristina.
Väldigt trevliga deltagare och hotellets alltid lika trevliga personal som sammantaget gjorde vår vistelse skön.
Men man är rätt mör när man håller kurs. Man måste vara allert hela tiden och hänga med i alla svängar. Men det är så roligt! Jag kan riktigt längta tills vecka 35, då nästa kurs är.
Men nu är jag så trött och lycklig över att få slänga mig i denna sköna säng, som maken har bäddat, dagen till ära.
C var precis här och hämtade sin lila björnbärskofta, men något kort på den på henne, blev det inte. Ni får fortsätta att tänka hur fin den blev på...:-)
Eller kanske sticka en själva.
Jag tror inte att kvällen blir så lång och jag orkar nog inte att sticka på den lilla klänningen idag, men det kommer en dag i morgon också.

På återseende!

Inga kommentarer: