söndag 23 januari 2011

Lite shopping har man inte dött av....

Igår pratade jag nog i telefonen i dryga två timmar, och då var det bara två samtal.
Det längsta var till svärmor, som pratar och pratar och pratar. Det är knappt man får en syl i värdet...Men det är trevligt.
Nu kommer hon nog att kommentera detta och påstå motsatsen...
Maken kom hem vid halv fem och nattgästerna kom en dryg timme efter det. En trevlig lördagskväll följt av en god frukost på söndagen.
På tidiga eftermiddagen drog M och jag till Sickla för att shoppa oss lite kläder.
Hon hittar både byxor och en tröja och jag tröjan ovan, fast i mörkt grönt, på Kapp-Ahl...
Till min fasa ser jag en massa pastellfärgade kläder. Jag vill inte ha pastellfärger, jag försvinner i sådana. Poff väck!
Sonen är sjuk igen, så då vet man väl vad som väntar. Mera snor....Jag är trött på detta!

3 kommentarer:

Ewa sa...

Tänker inte alls kommentera det, bara ler när jag ser vad du skrivit...

Men du, vilken fin tröja du köpt! En sån vill jag också ha...
Kanske dags för ett stadsbesök snart.

Unknown sa...

Jättesnygg tröja

Hugomamma sa...

Tack, kära ni! 179 kr på Kapp-Ahl