torsdag 7 april 2011

Jag har fått en sak...

Igår hämtade maken ett paket på hemvägen.
Han hade ingen aning om vad det skulle vara i det, tills han skulle betala...Då visste han att det var Ipaden som vi beställde in helgen, med 2-3 veckors väntetid, som låg i det.
Min Ipad, som jag har fått av maken.
Fast han kommer att använda den mest det närmaste halvåret, för han har även prenumererat på DI och den ska han läsa på tåget, säger han. Vi får väl se...
Men tänk, att kunna surfa runt utan en klumpig dator...Kanske kolla vilka garnaffärer som finns runt hörnet i en ny, okänd stad...Underbart!
Idag stormar det annars, så det är svårt att stå på benen. Lägg till det ett ösregn som inte var kul i morse, när jag skulle till tåget. Men nu skiner solen och tar bort det sista av snön på baksidan. Jag har precis krossat de sista isklumparna...
Jag tänkte ta ut solstolarna i helgen och kanske fånga några färska fräknar.

5 kommentarer:

Maria sa...

Grattis! Fin present.

Hugomamma sa...

Visst är det! Det är bara att hoppas att jag får använda den något.

Ewa sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis! Du har äntligen. Annan har haft det nu 1 månad. Fast upptäckte att det är roligare egentligen på min mobail.....
Kram T

Anonym sa...

Skall så du har äntligen fått det